Verkiezingswinst voor CDA

Het CDA gemeente Losser heeft een prima resultaat geboekt bij de gemeenteraadsverkiezingen. Sinds 2006 bezette de fractie zes zetels in de Losserse gemeenteraad. De komende raadsperiode bestaat de fractie uit zeven leden, een winst van één zetel ten opzichte van de uitslag in 2014. Het aantal uitgebrachte stemmen op het CDA steeg met ruim 20%. Het was op de verkiezingsavond zelfs tot de laatste minuut spannend wie de grootste partij zou worden in de gemeente Losser. Die overwinning moesten we uiteindelijk met slechts 21 stemmen!! verschil laten aan onze collega’s van Burgerforum. Al met al een fantastische afsluiting van een intensieve campagnetijd waarop we trots, maar waarvoor we vooral dankbaar zijn. Het mooie resultaat zien we als beloning voor het gevoerde beleid van de afgelopen jaren. Voor de komende raadsperiode zullen wij ons opnieuw maximaal inzetten om het in het CDA gestelde vertrouwen niet te beschamen.
Winst was er ook voor de democratie. Ten opzichte van 2014 steeg het opkomstpercentage binnen de gemeente Losser met 3,3% naar 55,5%
Het CDA gemeente Losser dankt al zijn kiezers en iedereen die op welke manier dan ook een bijdrage heeft geleverd aan de succesvolle verkiezingscampagne. Wij zullen ons voor de komende vier jaren blijven inzetten voor de inwoners van onze gemeente Losser, waar het goed is om te wonen, werken en recreëren. En noe verdan!

Nieuwe fractie CDA gemeente Losser
Ellen Vischedijk-ten Veldhuis (lijsttrekker)
Luc Westerhof
Jos in het Veld